تفاصيل الوثيقة

نوع الوثيقة : بحث مدعم 
عنوان الوثيقة :
الفريق الديناميكي في اعداد التعليم
Group Dynamics in a School Setting
 
الموضوع : العلوم الإنسانية 
لغة الوثيقة : الانجليزية 
المستخلص : THIS STUDY ATTEMPTED A FAIRLY IN-DEPTH ANALYSIS OF GROUP DYNAMICS IN A SCHOOL SETTING. THE MANNER IN WHICH STUDENTS' BEHAVIOUR IS INFLUENCED WITHIN A CLASSROOM GROUP WAS THE MAIN FOCUS. THEORIES OF HOW PEOPLE BEHAVE IN GROUPS WERE REVIEWED. THE IMPLICATIONS OF THESE THEORIES TO STUDENTS IN THE CLASSROOM WERE THEN CRITICALLY DISCUSSED USING A CASE STUDY. THE ACTUAL INVESTIGATION WAS CONDUCTED OVER A ONE-YEAR PERIOD AT A SCHOOL IN CAPE TOWN, SOUTH AFRICA. IT WAS FOUND THAT SOME STUDENTS USE INTERESTING TACTICS TO INFLUENCE AND PERSUADE OTHERS TO ADOPT THEIR WAY OF THINKING. 
سنة النشر : 1415 هـ
1994 م
 
عدد الصفحات : 186 
تاريخ الاضافة على الموقع : Wednesday, August 4, 2010 

الباحثون

اسم الباحث (عربي)اسم الباحث (انجليزي)نوع الباحثالمرتبة العلميةالبريد الالكتروني
أميرشند مهراجMaharaj, Ameerchund باحثدكتوراه 

الملفات

اسم الملفالنوعالوصف
 27585.docx docx 
 34860.docx docx 

الرجوع إلى صفحة الأبحاث